sunnuntai 19. lokakuuta 2014

Aloitus



 Se, kuka minä olen, ei ole väliä. Ei mitään merkitystä.

Voin luultavasti selittää hieman tulevia kirjoituksiani.
Olen tyttö teini-iässä, lievästä ylipainosta normaalipainon saavuttanut ex-koulukiusattu, joka odottaa innolla tulevaisuutta. Seurustelen etäsuhteessa. Minulla on kourallinen kavereita. 

Koulukiusaamisen myötä vääristyneen kehonkuvani takia janoan itselleni syömishäiriötä. Haluan painaa ensi kesänä 55kg. Noin 10 kiloa siis vähemmän, kuin nyt. Tätä blogia aion pitää liikunta-/ruokapäiväkirjanani. Olen kirjoittamisvelvollinen  jokaisesta epäonnistumisesta, joita luonnollisesti vältän.

Tervetuloa.
Tämä on anonyymipäiväkirja.
Tämä on minun elämäni.

1 kommentti:

  1. Hei.

    Haluaisin vain oikeasti syömishäiriöisenä sanoa, että älä hyvä ihminen toivo tätä helvettiä itsellesi. Tiedän miten kamalaa on olla liian iso (huom! yleensä vain omasta mielestään) ja tyytymätön ulkonäköönsä.

    Sinulla on toinen ihminen, vaikkakin etänä, mutta on kuitenkin - arvosta sitä! Ja keskity siihen syömisen ja syömättömyyden sijaan! Pyydän, pyörrä takaisin valitsemaltasi tieltä kun vielä pystyt. Painon saa putoamaan paremmin ja terveellisemminkin kuin syömishäiriöisenä, trust me, I know.

    Itse lihoin lukion jälkeisenä kesänä yli 5 kiloa, lopulta 68 kiloon, minkä jälkeen olen käynyt onnellisessa 58ssa, tällä hetkellä yritän epätoivoisesti pysyä edes alle 64n, vaikka haluaisin olla sen 60 kg. Vaihtelevasti syön ja olen syömättä, tai yritän, ja kaikki energia menee joko syömiseen, syyllisyyteen, suunnitteluun ja salailuun. Ulkoisesti olen menestyvä ja "täydellinen", mutta oikeasti olen sisältä pelkkä raunio, jolla ei ole minkäänlaista kontrollia omaan elämäänsä. Olen autopilotilla suurimman osan ajasta, ja sekin toimii viallisesti. Eikä minulla ole ketään rakastamassa ja välittämässä. Kun on sairas, ei voi myöskään houkutella ketään rakastamaan itseään, koska ei kukaan jaksa olla toisen parantaja pitkään.

    Et todellakaan halua tätä elämää.

    Ei muuta. Vilpittömästi toivon että teet viisaasti ja uskot, että olet kaunis juuri tuollaisena, kysy vaikka siltä ihmiseltäsi. Toivottavasti virheestäni on edes se hyöty, että saan sinut jättämään oman virheesi tekemättä.

    VastaaPoista